20 april: Dag van de Medewerker

De derde donderdag van de maand april is een dag die niet iedereen kent als de Dag van de Medewerker. Maar afgelopen donderdag 20 april was het zover. Daarom zette de Prinses Julianaschool haar administratieve medewerkers in het zonnetje! Nora en Annemieke werden blij verrast met een mooie bos bloemen en uiteraard de welverdiende dank voor hun essentiële en uitstekende werk.

Dag van de Medewerker
is overigens een van oorsprong Amerikaans idee uit de jaren vijftig, dat tot ongeveer twintig jaar geleden onder de naam ‘secretaresses dag’ door het leven ging. De wat modernere benaming Dag van de Medewerker dekt de lading een stuk beter.
Gemotiveerde medewerkers vormen vaak de fundamenten van ondernemingen en dus ook van de Julianaschool. Directeur Oskar Kraut was daarom blij op deze dag beide medewerkers te kunnen bedanken voor hun inzet. Mede dankzij hen is de Prinses Julianaschool een goed functionerende en fijne school. En dat mag best een keer worden gezegd en gevierd!

tekst Pé Verhoeven/foto’s juf Joana & Milou