Breakdance

In onze Streetdance/Breaking danslessen maak je kennis met Hip Hop in de breedste zin van het woord. Naast de Breaking basics (zoals toprock, downlocks en footworks & power moves) komen verschillende stijlen aan bod. We werken aan de old skool dictionary steps en aan de basistechnieken. We leren je basics meesteren. Staande dans in combinatie met grondmoves. Zo leg je een brede basis voor Hip Hop dans. Naast het aanleren van de basistechnieken staat ontwikkeling van muzikaliteit, presentatie en persoonlijke groei centraal. Dit doen we door te werken aan onze freestyle, maar door ook aandacht te schenken aan een choreografie. Met deze vrije vorm, stimuleren we je je unieke, persoonlijke talenten te ontwikkelen. In de lessen is dan ook ruimte voor eigen inbreng. Vanuit unity & having fun (belangrijke waarden vanuit de Hip Hop cultuur) leer je je talenten (her)kennen en verder uit te bouwen. Leer je jezelf uit te dagen en elkaar te inspireren. Ieder op zijn eigen niveau en tempo. Tijdens de danslessen verbetert je conditie. Lichamelijke ontwikkeling met betrekking tot kracht, lenigheid, stabiliteit en coördinatie zijn fundamenten voor elke les.

Wilt u meer weten over deze activiteit of heeft u vragen, stuur dan een mail naar info@urbancenterbrussel.be / greg@urbancenterbrussel.be

Waar? Gymzaal
Wanneer? Maandag