Keukelen en knutselen

We gaan afwisselend koken en knutselen. De ene week koken we en de andere week gaan we lekker knutselen. Strooi de bloem maar uit en laat de kookpotten kletteren: kinderen laten koken is zo leuk! Met mijn speelse kinderrecepten ontpoppen zelfs de allerkleinsten zich tot mini chef-koks. Kneden, roeren, bakken en proeven. De kinderen zijn verzot op koken en steken met pit en plezier de handen uit de mouwen. We verzamelen de kids in de keuken, knopen de schorten om en we amuseren ons samen met onze yummy recepten, die we nadien natuurlijk zelf mogen opeten.

Tijdens het knutselen zullen we activiteiten doen waar we in de klas minder snel aan toekomen omdat deze wat langer duren en daarom minder vaak aan bod komen in de klas. Gezellige knutselmomenten zijn goud waard. Maar zie je tegelijk ook al op tegen een vloer vol glitters en verfspatten? Laat je kind zich dan gerust bij mij creatief uitleven. Met de handen in de klei, papier maché, zoutdeeg, verf,… beleven we het grootste plezier en maken we een kunstwerk om trots op te zijn en beleven we vooral heel veel crea plezier.

Heeft u een vraag? Neem dan contact op via kathleen.vandergoten@julianaschool.be

Waar? Keuken/leraarskamer en/of klas
Wanneer? Woensdag
Door wie? Juf Kathleen