Basisschool Prinses Juliana

ma, di, do, vr 8.30 – 15.15 uur
wo 8.30 – 12.15 uur

Kunstbazen

Word een kunstbaas! Tijdens de creatieve lessen van Kunstbazen leren we over kunstenaars, kunstwerken en kunststromingen, vieren we af en toe een kunstenaarsverjaardag, maar gaan we vooral zelf aan de slag. Lukt het jou de glimlach van de Mona Lisa na te doen? Maak jij net zulke mooie zelfportretten als Vincent van Gogh? En kan jij iets surrealistischers bedenken dan de Brusselse surrealist René Magritte? Op een creatieve en uitdagende manier gaan we aan de slag met kunst. Dankzij deze naschoolse activiteit weet jij straks meer van kunst en mag je jezelf óók een beetje een kunstenaar noemen.

Aan het einde van de periode is er voor de ouders en kinderen een expositie met eigen werk in het schoolgebouw.

Wilt u meer weten over deze activiteit of heeft u vragen, stuur dan een mail naar: noor_amerongen@hotmail.com

26 Januari is er geen naschoolse activiteit Kunstbazen. Deze wordt aan het einde van de reeks ingehaald.

Waar? Polyvalente ruimte
Wanneer? Vrijdag