Kerstmis op de Prinses Julianaschool

Op de Julianaschool wordt veel aandacht besteed aan de verschillende feestdagen. Momenteel is het thema de donkere dagen voor Kerst… Op elke verdieping van het gebouw staat bijvoorbeeld een mooie kerstboom. Buiten op het schoolplein branden tijdens de schooluren de gekleurde lampjes. Kinderen zingen kerstliedjes  in de klas en op het schoolplein. En als klap op de vuurpijl is er op woensdag 21 december een kerstviering op school. De leerlingen krijgen in hun klassen een kerstdiner van drie gangen opgediend, terwijl de ouders op het schoolplein kunnen genieten van een soepje en een broodje bij de kerstborrel! Voorafgaand aan deze kerstviering zal er een sing along zijn met het Juliana Kerstkoor. Ook families van buiten de school worden niet vergeten tijdens deze kerstperiode. De Prinses Julianaschool ondersteunt namelijk de kerstactie Puerto/Woonbegeleiding (Huis van de Vrede). Al een aantal jaren steunt de Julianaschool dit goede doel met het maken van kerstpakketten. Deze pakketten helpen thuislozen die zelfstandig willen wonen. Fijne feestdagen allemaal!