Contact

Basisschool Prinses Juliana
d’Oultremontstraat 19, 1040 Brussel
Tel. 02 733 86 16

Administratie

Nora Herbal en Annemieke Ooteman
administratie@julianaschool.be
Tel. 02 733 86 16

Schooltijden

ma, di, do, vr 8.30 – 15.15 uur
wo 8.30 – 12.15 uur

Contact

Basisschool Prinses Juliana
d’Oultremontstraat 19, 1040 Brussel
Tel. 02 733 86 16

Schooltijden

ma, di, do, vr 8.30 – 15.15 uur
wo 8.30 – 12.15 uur

Voorwaarden naschoolse activiteiten

De naschoolse activiteiten (NSA) starten op maandag 2 september 2024 en eindigen op vrijdag 13 december 2024.

  • Er zijn geen activiteiten in de vakanties en ook niet tijdens studie/pedagogische dagen en tijdens de verlengde weekenden.
  • Als uw kind eerder de activiteit al heeft gevolgd, wil het niet zeggen dat uw kind in de nieuwe periode wederom een plek heeft. U dient uw kind elke periode opnieuw in te schijven. Anders dan voorheen is de volgorde van inschrijvingen bepalend, dat wil zeggen degenen die het eerst zijn ingeschreven, hebben ook daadwerkelijk de plaats.

Voorwaarden naschoolse activiteiten (NSA) Prinses Julianaschool

Contact

  • Voor inhoudelijke informatie over de naschoolse activiteiten kunt u contact opnemen met de begeleiders (gegevens staan bij de activiteit). 
  • Voor algemene NSA vragen (inschrijving, planning en dergelijke) kunt u contact opnemen met Annemieke Ooteman – annemieke.ooteman@julianaschool.be

Aanmelden en plaatsing

  • Het minimaal en maximaal aantal deelnemers is per activiteit vastgesteld. Bij te weinig aanmeldingen gaat de activiteit niet door. Bij teveel deelnemers wordt uw kind op een wachtlijst geplaatst.
  • De inschrijving vindt plaats via een online systeem waaraan tevens de betaling is gekoppeld. Inschrijving gebeurt op volgorde van aanmelding. Let op, dat u uw kind niet voor 2 activiteiten tegelijkertijd inschrijft. U bent zelf ten aller tijde verantwoordelijk voor de inschrijvingen van uw kind.
  • Vanaf maandag 10 juni kunt u op de website de activiteiten alvast bekijken.
  • Het tijdstip van inschrijven is vanaf vrijdag 21 juni 12 uur.  
  • De inschrijvingstermijn sluit op dinsdag 25 juni 12 uur.
  • Na uw inschrijving ontvangt u een bevestiging per mail.
  • Mocht de activiteit niet doorgaan vanwege te weinig aanmeldingen, dan hoort u dit voor 28 juni. Als u geen mail ontvangt, dan gaat de activiteit door.
  • Na inschrijving en bevestiging van plaatsing volgt er eind augustus/begin september een e-mail rechtstreeks van de begeleider van de activiteit over de activiteit.

Tarieven en betaling

  • De betaling dient rechtstreeks te gebeuren tijdens het registeren van de gewenste activiteit(en).
  • Het betalingssysteem wat gebruikt wordt is Mollie.
  • Een plaats is pas definitief als de betaling is voldaan.
  • Aanmeldingen zijn op volgorde van inschrijving.
  • De kosten voor de activiteiten staan aangegeven bij de activiteit op de website. 

Opzegging en restitutie 

  • Op dinsdag 25 juni 12 uur wordt de inschrijvingstermijn gesloten. Dan wordt bekeken of een activiteit voldoende inschrijvingen heeft. Hoort u niks en heeft u een bevestiging ontvangen dat uw kind kan deelnemen, dan gaat de activiteit door en ontvangt u eind augustus/ begin september een mail met informatie van de lesgever. 
  • Er is geen restitutie van deelnemersbijdragen mogelijk bij tussentijdse opzegging.  
  • Eventuele opzegging dient te gebeuren bij de coördinator van de activiteit en een mail naar annemieke.ooteman@julianaschool.be 
  • Indien de gehele reeks voor aanvang afgelast moet worden, dan worden deelnemersgelden gerestitueerd. Indien de reeks al is gestart, maar door onvoorziene omstandigheden of overmacht moet worden afgebroken, dan wordt het deelnemersgeld van de reeds plaatsgevonden lessen niet gerestitueerd. 
  • Mocht een kind herhaaldelijk en ondanks meerdere waarschuwingen de activiteit dusdanig verstoren dat dit ten koste gaat van de andere deelnemers, dan behoudt de begeleider in overleg met ouders en school zich het recht voor het betreffende kind de toegang te weigeren tot de activiteit. 

Absentie

  • Na de aanmelding wordt er verwacht dat de kinderen de gehele cursus volgen.
  • Bij ziekte of afwezigheid van een kind moet dit bij voorkeur vóór 12.00 uur (maar liever een dag voordien indien mogelijk) worden doorgegeven aan de lesgever van de activiteit en aan de administratie van de Julianaschool. De gegevens van de lesgever vindt u op de bevestiging van deelname.
  • Eventuele afwezigheid van de begeleider wordt zo mogelijk voor 12.00 uur (op de dag van de activiteit) doorgegeven aan de ouders. De kosten voor eventuele opvang zijn dan voor rekening van de ouders. Wordt het later dan 12 uur op de dag van de activiteit doorgeven dat een lesgever afwezig is, dan zijn de kosten voor eventuele opvang voor de school.
  • Is de lesgever in de reeks een keer afwezig, dan wordt de activiteit in de week na 13 december ingehaald. 

Algemeen

  • In gevallen waarin deze regels niet voorzien beslist de Directie van de Prinses Julianaschool.
  • Er kunnen foto’s worden gemaakt tijdens de activiteiten (voor onder andere nieuwsbrieven/Parro en de website van school). Ouders die hier bezwaar tegen hebben, dienen dit voor aanvang van de activiteit schriftelijk te melden bij de begeleider.