Strek de spieren op de Sportdag

Elk jaar zijn de leerlingen van de bovenbouw van de Prinses Julianaschool te gast op de Koninlijke Militaire School in Etterbeek. Daar werkten ze een actief ochtendprogramma af. Er was basketball, baseball, voet-, kaats- en trefbal, ze konden dansen met Meester Bram, er werd geklommen op een klimmuur en er mocht gebruikt worden gemaakt van het buitenparcours waar de commando’s hun oefeningen doen. Het laatste was uitermate spectaculair met uitdagende opdrachten zoals tijgeren, slingeren met touwen, rotsklimmen en met de touwladder omhoog en omlaag. Iedereen was reuze enthousiast en de spieren werden flink getest tijdens deze dag.

Onder leiding van (gym)Meester Jochen was een zeer strak en goed programma in elkaar gezet dat met medewerking van veel ouders (spelleiders) tot een groot succes werd gemaakt. Met dank aan de Militaire School voor de gastvrijheid!

tekst en foto’s Pé Verhoeven (c) Julianaschool